Reklamacje Jeśli zakupiony Produkt ma wady, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji. "KATI" jest odpowiedzialne, za to by dostarczany towar był wolny od wad. Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ Reklamację możesz złożyć w siedzibie naszej firmy: Stanisław Dolny 423a, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska małopolska, w godzinach od 8:00 do 16:00 lub przesłać na piśmie wraz z wadliwym produktem na adres: "KATI" Stanisław Dolny 423a, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska małopolska. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, rekomendujemy, aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało następujące informacje: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji prosimy o dostarczenie wadliwej rzeczy, a także dowodu jej zakupu, (np. paragon albo inny dowód zakupu). Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez "KATI", w tym nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego, można złożyć za pośrednictwem maila na adres sklep@obuwiekati.pl W tym przypadku, zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji Konta Klienta lub w formularzu zamówienia oraz adres poczty elektronicznej, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację. ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną, oraz udzielenie odpowiedzi o sposobie rozpatrzenia reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez "KATI" zgłoszenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną zostaniesz Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Szczegółowy tryb rozpatrywania reklamacji zawiera Regulamin (tutaj) Formularz reklamacyjny