MÓJ KOSZYK

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Reklamacje

Jeśli zakupiony Produkt ma wady, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji. "KATI" jest odpowiedzialne, za to by dostarczany towar był wolny od wad.

Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.  

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ

Reklamację możesz złożyć w siedzibie naszej firmy:

Stanisław Dolny 423a, 

34-130 Kalwaria Zebrzydowska

małopolska,

w godzinach od 8:00 do 16:00 lub przesłać na piśmie wraz z wadliwym produktem na adres:

"KATI" 

Stanisław Dolny 423a, 

34-130 Kalwaria Zebrzydowska 

małopolska.

 

Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, rekomendujemy, aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało następujące informacje:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu
  • datę nabycia towaru,
  • rodzaj reklamowanego towaru,
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
  • żądanie,
  • preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Wraz ze zgłoszeniem reklamacji prosimy o dostarczenie wadliwej rzeczy, a także dowodu jej zakupu, (np. paragon albo inny dowód zakupu). 

Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez "KATI", w tym nieprawidłowości w działaniu Sklepu internetowego, można złożyć za pośrednictwem maila na adres sklep@obuwiekati.pl

W tym przypadku, zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji Konta Klienta lub w formularzu zamówienia oraz adres poczty elektronicznej, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację. 

ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

Rozpatrzenie reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną, oraz udzielenie odpowiedzi o sposobie rozpatrzenia reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania przez "KATI" zgłoszenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych drogą elektroniczną zostaniesz Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

Szczegółowy tryb rozpatrywania reklamacji zawiera Regulamin (tutaj)

Formularz reklamacyjny

Zapisz